Reklamacje i zwroty

1. Towar sprzedawany dystrybutorom Top-Bis jest objęty gwarancją.

2. Towar uszkodzony może zostać wymieniony, gdy posiada wady fabryczne, w takim przypadku prosimy o odesłanie towaru zwykłą przesyłką pocztową razem z otrzymanym z nim dowodem sprzedaży (paragon, faktura) jak również opisem przyczyn reklamacji.

3. Produkt zostanie wymieniony na towar pozbawiony wad.

4. Jeśli to nie będzie możliwe (np. wyczerpanie towaru), zaoferujemy w to miejsce inne, dostępne w naszym magazynie produkty lub zwrócimy państwu pieniądze.

5. Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

6. Koszt opłaty pocztowej zostanie państwu zwrócony zaraz po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji na adres wskazany w zamówieniu.

7. Koszt przesyłki wymienionego produktu z winy klienta (np . nieodpowiedni kolor, rozmiar) pod warunkiem, że produkt jest pozbawiony wad, nieużywany posiada metki i jest w oryginalnym opakowaniu, pokrywa sam klient.

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do newslettera

Informacje o firmie

O nas Kontakt Praca w Top-Bis

Bądź razem z nami

Facebook